I won't let this little thing slip out of my mouth..

Som många andra tjejer, har jag fastnat för ett viss band, som skapades år 2010. Bandet innehåller fem snygga killar och alla sjunger så otroligt bra. Jag talar såklart om One Direction. One Direction har fått äran att bestå av 49% av mig, och delar 100-procenten med de onda i Harry Potter och skolan. Grattis, Lou, Leeyum, Hazza, Dj. Malik och Nialler! Åh, visste ni att det är 12 dagar kvar till Voldemorts 85-te födelsedag, och det är 5 dagar kvar till Liams 21-te födelsedag. Han fyller år på julafton. Grattis i förskott, Liam Payne! <3
Jag bjuder på en bild på mina älsklingar. Å stackars Lou som måste agera julgran.

Med mörka Cruciatusförbannelser
Bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0